Reklamace přes Zásilkovnu

Dorazilo vám zboží poškozené? Výměna je jednoduchá.

Postup

1. Balík standardně zabalte spolu s informacemi pro reklamaci.
2. Stačí přinést balíček s tímto zbožím na jakoukoliv pobočku Zásilkovny. Na balíček napíšete kód 97503328, tím bude doručený k nám a za balíček nebudete nic platit.
3. Obsluha následně vytiskne štítek, který nalepíte na balíček a obdržíte potvrzení o podání.
4. K nám pak balíček dorazí cca za 1-2 pracovní dny.
5. Zboží zkontrolujeme a zašleme vám nový kus. Pokud ho máme skladem, zasíláme hned. Pokud je zboží na objednávku, pak hned po jeho naskladnění.

Cena

Za tuto službu nebudete na místě pobočky platit vůbec nic, pokud je reklamace oprávněná.

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.

Další informace